Anett főállásban az IT szektorban dolgozik, de energiáit és kreativitását évek óta a gyümölcsök feldolgozásába fekteti, másodállásban őstermelőként és kistermelőként tevékenykedik. Egy kézműves élelmiszer készítő tanfolyamot is elkezdett, hogy a jövő szezonban még több lehetősége legyen alkotni.
A történet 2022-ben kezdődött, amikor udvarukban bődületes volt a baracktermés, így a gyümölcsből lekvár készült – először csak a családnak és a barátoknak. A pozitív visszajelzések alapján bővült a paletta és megjelentek a különlegesebb ízkombinációk is. Nyilvánvalóvá vált, ez több, mint hobbi.
A márka logója különleges jelentést hordoz: Anett nagymamája előtti tisztelgés, aki meghatározó szerepet játszott életében. A logó az elszakíthatatlan kapcsot jelképezi, amely köztük volt, így a nagymama emléke a márka szívében is tovább él.
2025-ben Anett benevezett a Kézműves Kiválóságok Versenyére egy merész, saját ötletből született tonkababos szilvalekvárral. Bár szokatlan párosításnak tűnt, a zsűri értékelése minden várakozást felülmúlt: a The Jam Factor lekvárja elnyerte a „2025 Év Lekvárja” címet Magyarországon.
Ha valaki pár hónappal ezelőtt azt mondja, hogy a mi lekvárunk lesz az év lekvárja, biztosan nem hittem volna el
– mondta Anett, aki ma már nap mint nap érzi, hogy víziója valósággá válik.
A The Jam Factor nem csupán egy kézműves lekvármárka, hanem egy személyes történet, amelyben a hagyomány, az innováció és a szenvedély találkozik. Anett bízik abban, hogy a jövőben még számos új kaland és siker várja ezen az úton, amelyet választott – vagy amely talán őt választotta.
(x)




