A jövőben a fogyasztó diktál? Egyre többen vásárolnak így a boltokban
Kimondták a szakértők: a vevők igényei alapján kellene működnie a termékpályának és az ellátási láncnak.
Kimondták a szakértők: a vevők igényei alapján kellene működnie a termékpályának és az ellátási láncnak.
A globális avokádókereslet olyan mértékben nő, hogy a termelés és a környezet egyszerűen képtelen tartani vele a lépést.
A finompéksütemények fogyasztása jelentősen növekszik Magyarországon, miközben a kenyérfogyasztás csökken.
Az Egyesült Államok decemberben új táplálkozási irányelveket vezet be az elhízás elleni küzdelem jegyében.
A söripar jelentős átalakuláson megy keresztül, ahol a mennyiség helyett a tudatosság és a felelős fogyasztás kerül előtérbe.
Egy apró dizájnmódosítás is megváltoztathatja, mit gondolunk a bioélelmiszerekről.
A Carlsberg nem érte el a várt féléves profitot, és nem számít a fogyasztói környezet javulására 2025 hátralévő részében sem.
Újra trendi lett piacozni, élményt nyújt közvetlenül a termelőtől megvásárolni az élelmiszereket.
A kereslet növelése érdekében az ágazat kérte a promóciós programok megkönnyítését belföldön és külföldön egyaránt.
Az eredmények szerint a brit fogyasztók hajlandóak akár kb. 240 forinttal többet fizetni a biológiailag lebomló műanyag palackokba csomagolt vízért.
Trendforduló van folyamatban, már másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció.
Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van, a szabályozási és hatósági munkákban szintén szükség van a fiatal szakemberek tudására.
A Coca-Cola több európai országban visszahívta egyes termékeit a megengedettnél magasabb klorát-tartalom miatt.
Pár éve nagyon elkezdett felfutni Franciaországban a viagrás méz-őrület, ami azóta is tart.

Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.
Megalapozatlannak tartják az állattartók a felmerülő állatjóléti javaslatokat és még az sem biztos, hogy a fogyasztót érdekli a kérdés.