Repcéink erőssége az alkalmazkodóképesség (x)
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A hazánkban is egyre nagyobb szerephez jutó precíziós gazdálkodási módok alkalmazása következtében a piac fokozatosan igényli a mezőgazdasági gép- és...
Már elérhetőek a hazai üzletek polcain a magyar termesztésből származó friss tavaszi zöldségek – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara...
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű termékekről szóló üzenetet elj...
A közétkeztetésben 2022. január 1-jétől 60 százalékra, 2023. január 1-jétől pedig 80 százalékra kell emelni a hazai termékek arányát, ezt az elvárást...
Ez év végére várhatóan eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – közölte Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető...
A közétkeztetésről szóló 676/2020 (XII. 28.) kormányrendelet – amelynek szabályait a 2021. szeptember 1-jét követően megkezdett közbeszerzésekre kell...
Az elmúlt évek szélsőséges (aszály, a csapadék kedvezőtlen megoszlása) időjárása azt bizonyítja, hogy a termelő szervezeteknek több lábon kell állniuk...
A korai éréscsoportból mutatunk be három, kimagasló teljesítményű SAATEN-UNION-hibridet.
Az ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció: a Magyar Termék Nonprofit Kft.,...
Sajtótájékoztatóval egybekötött kukoricabemutatót tartott a Marton Genetics Martonvásáron az Agrárkutatási Intézettel együttműködve. A tájékoztató apr...
A tudatos fogyasztói döntések, a hazai termékek vásárlása azon túl, hogy a nemzetgazdaságot erősíti és védi, sok ezer család megélhetését is biztosítj...
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) és az Agrárminisztérium (AM) egyeztetést folyatott május közepén a legjelentősebb magyar kereskedelmi...
Elindította „Én is hazait vásárolok!” elnevezésű kampányát a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), ennek fő célkitűzése, hogy felhívja a fogyasztók fig...
A friss magyar szamóca a hétvégétől már folyamatosan kapható lesz a piacokon, a zöldségeseknél és az áruházláncokban – közölte a Nemzeti Agrárgazdaság...
Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a ha...
Az agrárminiszter nyílt levelet intézett valamennyi magyarországi kiskereskedelmi lánchoz. Nagy István levelét változtatás nélkül itt olvashatják:
Drámai változások várnak már pár éves távon is a hazai agráriumra, amelyekből csak átgondolt fejlesztésekkel lehet jól kijönni, ezek híján legfeljebb...
A kérelmeket első körben 2025. október 30-tól nyújthatják be az arra érintettek itthon.
Magyar kutatás részletes adatelemzéssel tárta fel, hogyan változtatta meg a Tisza hordalékháztartását az emberi beavatkozás az elmúlt közel 180 évben.
Vasárnap jön a felszabadító hidegfront, utána már élhetőbb hőmérsékletekben bízhatunk.
Miközben a boltok polcait egyre inkább elárasztják az olcsó import tejtermékek, a hazai gyártóknak egyre nehezebb talpon maradni.
A tavalyinál 12 százalékkal nagyobb termés várható a sárgarépánál az első, korai prognózis szerint.