A Super Bowl mentheti meg a nehéz helyzetbe került amerikai söripart
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
Egyre népszerűbbek a sörök, különös tekintettel a kézműves sörök a magyar lakosság körében.
Egyre kedveltebbek a prémium és szuperprémium kategóriájú sörök a magyarok körében.
Ennek nem fognak örülni a borfogyasztók.
Életjeleket adott a hazai söripar.
Hiába a nyitás, sok akadályt kell még leküzdeni.
Nemcsak az idegenforgalom sínylette meg a pandémiát.
7,5%-kal csökkent a gyártók forgalma tavaly.
Csak a szuperprémium és az ízesített alkoholmentes sörök forgalma nem csökkent.
Tovább csökkent a legnagyobb magyar sörgyártók forgalma a harmadik negyedévben.
Mostanáig közel 64 milliárd forintnyi az ágazat vesztesége.
Pedig tavaly rekordmennyiségű sört főztek Csehországban.
Magyarországon közel egyhatodával esett vissza a sörértékesítés áprilisban.
20 százalékkal csökkentik a kizárólagos értékesítést.
Rengeteg még a bizonytalanság Lengyelországban a szamóca 2024-es szezonja körül.
Nagy István szerint a borászokat a magyar agrárium "elöljárói", tevékenységük évekkel előre jelzi az európai mezőgazdaságra váró kihívásokat, és mutatja a megoldási lehetőségeket.
Online tájékoztató lesz a DRS termékek jelölésére és forgalmazására vonatkozó szabályozásról.
Az Agro-ökológiai Programban a tudatosság mentén kell választani, fontos, hogy ne csak a pontvadászat legyen a cél.
Új távlatokat nyithat a rovarágazatban az Agroloop és a Széchenyi István Egyetem együttműködése, amelynek keretében kutatni és oktatni is fogják a témát.