SDF-re változott a SAME DEUTZ-FAHR konszern neve

Agro Napló
A nemzetközi sajtó jelenlétében az olaszországi Treviglio-ban jelentette be a konszern vezetése, hogy a SAME DEUTZ-FAHR cégcsoport neve SDF-re változik. Az új név teljes egészében felváltja a korábbit és világszerte megjelenik a vállalatot érintő összes tevékenységben. A megújulás hatással van a logóra is, beleértve tipográfiát és a szimbólumot.

Az SDF név, valamint a cégcsoport új logójának bemutatása céljából Aldo és Francesco Carozza, az SDF alelnökei, valamint az SDF vezérigazgatója, Lodovico Bussolati szakújságírók részére tartottak sajtótájékoztatót a vállalat treviglioi központjában. Az elmúlt években tapasztalt vállalati növekedés, valamint a 2010-től folyamatosan növekvő termékpaletta és a márkabővítés, továbbá a keleti piacon való jelenlét egy megfontolt 5 éves stratégia eredménye. E stratégia megvalósulása azonban már nem tükrözte a SAME DEUTZ-FAHR valódi struktúráját, hiszen mint gépgyártó nemcsak SAME és DEUTZ-FAHR, hanem LAMBORGHINI, LAMBORGHINI GREEN PRO, HÜRLIMANN és GREGOIRE gépek gyártásával is foglalkozik. A cégcsoport nevének lerövidítése, a hozzá kapcsolódó új logó azonban már megfelel a vállalat valódi küldetésének.


Aldo Carozza – Lodovico Bussolati – Francesco Carozza

A sajtótájékoztató továbbá jó lehetőséget adott a treviglioi központ mellett található történelmi kiállító terület új motormúzeumának felavatására is.


A történelmi tárlat egy része 

„Igazán büszkék vagyunk történelmünkre. A vállalat 1927-ben kezdte meg működését és mindig is szerettünk volna egy múzeumot. Évek óta létezik egy a történelmünket bemutató tárlat, ahol traktoraink és a ránk maradt archív anyagok kaptak helyet. Mégis a motorok egy kezdőpontja a vállalat életének, hiszen Francesco Cassani, az akkori SAME cég egyik alapítója motorok tervezésével és gyártással kezdte pályáját.” – mondta el Lodovico Bussolati az avatóünnepséget követően.


A 2014-ben bemutatott SAME FARMotion motor

A kiállítással tisztelegni kívánnak Francesco Cassani előtt, aki testvérével, Eugenio-val közösen alapította meg a vállalatot. További cél volt, hogy a kiállítással ismételten felhívják a figyelmet arra a tényre, hogy a motorgyártás milyen nagy szerepet is játszott a vállalat életében. A kiállított erőforrások közel egy évszázados múltat ölelnek fel és kiválóan ábrázolják a motortechnológia fejlődési szintjeit attól a pillanattól, hogy Cassini elkészítette első általa tervezett erőforrását, egészen a 2014-ben bemutatott FARMotion motorokig.

A vállalat menedzsmentje az újságírók kérdéseire röviden tájékoztatta a vállalatot a tavalyi évben elért forgalmi eredményekről. Mint kiderült, a cégcsoport 8%-os árbevétel-növekedést prognosztizált 2015-ben, amihez nagyban hozzájárult a török piac. A legnagyobb forgalmat az Európán kívüli értékesítésben tapasztalták. Európát továbbra is stabil piacként jellemezték, nem várnak jelentős, egy 2010-es évhez hasonló visszaesést az értékesítésben.

Határozott stratégiát követve, két lépcsőben (2010–2015 és 2016–2020) valósítják meg jövőbeni terveiket. 2016-ban új traktorszéria várható, valamint piacra kívánják bocsátani új szőlő- és gyümölcsültetvényekben használható traktorsorozatukat. Németországban új gyáregységet nyitnak, amely egy 100 millió eurós beruházás eredménye. Az új gyárat a leghatékonyabb traktorgyárként tartják majd számon a világon.

Az eseményről készített összeállítás megtekinthető az Új Mezőgazdasági Magazin weboldalán.

Képgaléria

-s.m.-

A cikk szerzője: Sik Milán

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!