„1-et fizet, 2-t vihet!” akció az importhúsok ellen

Agro Napló
Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezetten támogatja a magyar húsipart. A vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában.

Az ALDI magyarországi piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legtöbb terméket hazai forrásból szerezze be, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart. A vállalat 2021 végén önként, és az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy az állandó kínálatában található valamennyi szárnyas-, sertés- és marhahús esetében kizárólag magyar beszállítóktól vásárol terméket, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. Az elmúlt két évben a beszerzési piacon számtalan változás ment végbe; mind a beszállítókat, mind az élelmiszer-kiskereskedelmet hátrányosan érintette az energia és a csomagolóanyagok árának drasztikus emelkedése, az infláció növekedése. Ezzel párhuzamosan nagyobb mértékben ismét megjelentek az import termékek. Az ALDI az elmúlt két év során a szortimentjében kapható friss húsok esetében tartotta magát az ígéretéhez és csak a magyar friss húsokat árult – még azokban az esetekben is, amikor olcsóbb import hústermékekre kapott ajánlatot. A vállalat továbbá már nem csupán az állandó kínálatában ragaszkodik a magyar húsokhoz, hanem a szezonális és akciós termékek esetében is növelte a hazai termékek arányát: ezeknek a húsoknak immár 90%-a magyar forrásból érkezik – értesült az ALDI közleményéből az Agro Napló.

Az ALDI stabil belföldi piacot biztosítva elkötelezetten támogatja a magyar agráriumot, a fogyasztóknak pedig garantáltan friss, hazai forrásból származó, ellenőrzött minőségű termékeket kínál. A frissesség garanciája, hogy a gyártástól számítva – fajtától függően – 10-12 napig fogyaszthatók az ALDI-ban kapható darált sertéshúsok, és a csomagolás után jellemzően 24 órán belül az áruházlánc polcain kaphatók ezek a termékek. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akcióval hívják fel a vásárlók figyelmét arra, hogy miért érdemes hazai termékeket választani: a magyar agrárium támogatása mellett friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára. A „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!” akció során a vásárlóknak egy héten keresztül az ALDI saját márkás HÚSMESTER termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30%-os zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük, így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek.

Az akció az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. mind a 168 magyarországi üzletében egységesen érvényes 2023. 09. 14-étől 09. 21-éig. Ahogy a többi friss hús esetében, az akciós termékekből is mindennap érkezik friss szállítmány valamennyi ALDI áruházba. A vállalat húsbeszállítói és az ALDI együtt bíznak abban, hogy a fogyasztók a jövőben az importhúsok helyett még gyakrabban választják majd a magyar friss húsokat és hústermékeket.

 

(Forrás: ALDI)

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!