Az OMÉK-on is folytatódott a „Kapj rá!” kampány
Fotókiállítás és látványkonyha is várta a látogatókat, a „Kapj rá!”, azaz halfogyasztást ösztönző kampány legújabb állomásának standján az idei Ország...
Elstartolt az Agrármarketing Centrum (AMC) új üzletfejlesztési programja, amit Hungarian Food Business Program néven mutattak be a 80. Országos Mezőga...
Ez év október 7–10. között tartják meg az idei Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt (OMÉK) az „Egy a Természettel” Vadászati...
Több mint 85 ezer látogatót fogadott 15 országból az idei, 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK); ezzel a magyar agr...
Az agrárium modernizációja és digitalizációja, valamint a generációváltás áll a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK...
„A fejlődés hagyománya”, ezzel a mottóval rendezik meg alig több mint száz nap múlva az idei – sorrendben a 79. – Országos Mezőgazdasági és Élelmiszer...
Április végéig vásárolhatnak kedvezményes kiállítói helyet az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárra (OMÉK) jelentkezők. Az es...
Egy felmérés szerint a német szupermarketek nagyobb mértékben alkalmazzák fogyasztói áraikban a zöldség-beszerzési piacokon tapasztalható árcsökkenést.
A közelmúltban két egymástól független lénai tok fogásról értesült a Balatoni Halgazdálkodási Zrt.
Évtizedekig a kukoricaszilázs és a lucernaszilázs/szenázs volt a tejtermelés alapja hazánkban.
Az AXIÁL Kft. pályázati anyagát választotta győztesnek a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Az év agrár duális képzőhelye” cím elnyerésére kiírt felhívás nagyvállalati kategóriájában
Egyre szélesebb körben nyújtanak alternatívát a húsfélékkel szemben a hüvelyesek itthon.