Ezzel hasít most sok magyar termelő külföldön: egyre kapósabbak
Az élelmiszeripar tavaly több mint 5800 milliárd forint árbevételt ért el, melyből 2300 milliárd forint a külpiacokon realizálódott.
Az élelmiszeripar tavaly több mint 5800 milliárd forint árbevételt ért el, melyből 2300 milliárd forint a külpiacokon realizálódott.
Rengeteg nehézség sújtotta a magyar sertéságazatot, a szakemberek szerint ugyanakkor még így is van remény.
A jövő szempontjából elengedhetetlen a vízmegtartás és a klímaváltozáshoz való alkalmazkodás is.
Az évtized végére jelentősen modernebb, versenyképesebb mezőgazdaság és élelmiszeripar formálódik, amely képes lesz hatékonyan fellépni a külpiacokon is.
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról, agráriumról, oktatásról vagy kereskedelemről.
Jól látszik, hogy a külföldi beszerzők kíváncsiak a magyar termelőkre és a magyar termékekre.
Izgalmas gyermekprogramokat, zenés, táncos fellépőket, állatbemutatókat és a hazai kézműves termékek tárházát kínálja az OMÉK, 2023. október 20-22. között a HUNGEXPO-n.
Idén ősszel is látványos szakmai és családbarát programokkal várja látogatóit az OMÉK.
A térség és régió, esetlegesen Közép-Kelet Európa meghatározó paprika és paradicsom kereskedőjévé is válhat a szentesi DélKerTész, amely több mint két...
A KITE Zrt. érdemelte ki a 2021-es OMÉK Mezőgazdasági Nagydíját Növénytermesztés kategóriában a precíziós gazdálkodási technikák magas színvonalú alka...
Egyre népszerűbbek itthon a prémium sörök, jelentős kínálati változást hozott ugyanis a kereskedelmi törvény, a vendéglátóhelyek és a multik között id...
Az Agrárminisztérium (AM) fontos és hasznos eszköznek tekinti a földrajzi árujelzőket, amelyekkel fokozható a minőségi agrártermékek versenyképessége,...
Fotókiállítás és látványkonyha is várta a látogatókat, a „Kapj rá!”, azaz halfogyasztást ösztönző kampány legújabb állomásának standján az idei Ország...
Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium...
Elstartolt az Agrármarketing Centrum (AMC) új üzletfejlesztési programja, amit Hungarian Food Business Program néven mutattak be a 80. Országos Mezőga...
„A pálinka nemzetünk egyik kiemelkedő produktuma és hungarikumaink egyike, mely világszínvonalú minőséget képvisel úgy külsőségeiben, mint belső érték...
Elstartolt a Hungarian Food Business Program.
A képen látható paradicsom palántát és Tomajino koktél paradicsomot, továbbá valamennyi terméket, amelyek az Árpád-Agrár Zrt. standján voltak láthatóa...

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.