Újabb elismerés a vidéki termesztésű magyar burgonyának!

Agro Napló
Újabb meghatározó mérföldkőhöz érkezett a magyar burgonya presztízsét általánosan növelő törekvés. Az ősi kultúrnövényünk népszerűsítését zászlajára tűző dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. brandje, a GoldenBurg ugyanis ismét komoly elismerésekben részesült, és ez a teljes hazai krumplitermelő ágazatra pozitívan hathat. A márka két terméke a napokban megkapta az Érték és Minőség Nagydíjat, amely nemcsak mérce és útmutató a honi gazdasági életben, hanem a magas, illetve megbízható minőség védjegye is.  

A dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. számára egyfajta hitvallás a hazai termesztésű burgonya népszerűsítése. Küldetésének érzi, hogy növelje a krumpli, mint alapélelmiszer ázsióját és megmutassa, hogy értékes tápanyagai mellett kulináris élvezeteket is kínál. Kiemelt márkája, a GoldenBurg két termékkel, a B-típusú főznivaló és a C-jelzésű sütésre alkalmas burgonyával pályázott az idei Érték és Minőség Nagydíjra. A burgonyatermelő és -forgalmazó vállalat képviselői az Országházban vehették át a kitüntetéseket – értesült a közleményből az Agro Napló.

„Ez egy újabb fontos mérföldkő cégünk és a márka életében. A Nagydíjat megkapni egyfajta visszaigazolása annak, hogy megéri az a sok-sok erőfeszítés, amit kollégáimmal közösen teszünk a hazai burgonya presztízsének növeléséért” 

– nyilatkozta Kulich Éva, a GoldenBurg kereskedelmi és marketing vezetője, aki azt is kiemelte, hogy fontos számukra edukatív jelleggel is megmutatni, hogy a krumpli valójában mennyire diverz alapanyag. „Ezek a sikerek, elismerések lendületet adnak a munkánk során ahhoz is, hogy a vásárlóink és a kereskedelmi partnereink számára az alapszortiment biztosítása mellett innovatív fejlesztések felé is forduljunk.”

Kecskés Gábor, a dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. elnök-igazgatója a díjazás kapcsán kiemelte: a Magyar Termék védjegyek mellett így már az Érték és Minőség Nagydíj is a magas, illetve megbízható minőségre irányítja majd a vásárlók figyelmét.

Kulich Éva, a GoldenBurg kereskedelmi és marketing vezetője

„A magyar burgonya nincs könnyű helyzetben az elmúlt években. Gondolok itt az extrém környezeti hatások mellett a gazdasági kitettségre is, utóbbinak köszönhetően a magyar burgonyatermelők is évek óta hatványozottan nehéz helyzetben gazdálkodnak. Éppen ezért öröm a számunkra minden olyan elismerés, amellyel földünk aranyát, a burgonyát, ezáltal az agráriumot és egyben a mi munkánkat is értékelik”

– mondta az elnök-igazgató.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!