Új sörökkel és arculattal jelentkezik a Horizont sörfőzde

agrarszektor.hu
A díjnyertes kisüzemi söröket gyártó HORIZONT Brewing arculatában és választékában is megújult.

"Rengeteg mindenen dolgoztunk az elmúlt hónapokban, hogy még jobb sörökkel és izgalmasabb megjelenéssel tegyük elégedetté fogyasztóinkat. Felmértük a jelenlegi helyzetünket és új márkastratégiát dolgoztunk ki, melynek alárendelünk mindent a működésben. Szeretnénk szélesebb közönséget elérni, ehhez pedig elengedhetetlen fejlesztésekbe fogtunk" - mondta Ottó Gábor, a HORIZONT ügyvezetője az új söröket és arculatot bemutató sajtótájékoztatón.

Sajtótájékoztató a Léhűtőben


"Mindig büszkék voltunk az állandó magas minőségre, hogy soha nem kellett sörünket a piacról visszavonni, vagy kiönteni, az új technológiai lehetőségeinkkel pedig még magasabb szintre tudjuk emelni a sörök értékét - ezt már Varju Előd sörfőző mondta, aki példaként felhozta, hogy olyan vízszűrővel dolgozhatnak, mint kevesek, ami több teret ad a kísérletezésre, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedő söröket készíthessenek. Az elmúlt negyedévben több külföldi fesztiválon is részt vettek Norvégiában, Angliában vagy Hollandiában és több főzetet is készítettek külföldi főzdékkel kollaborációban. Ezek azért is bizonyultak hasznosnak, mert külföldön sokkal nagyobb múltú főzdék működnek, ahol értelemszerűen nagyobb tapaszatalat is van, amiből inspirálódni lehet.

Az új arculat

"Régóta rágták a fülünket, hogy mi is üljünk fel a gyümölcsös sör vonalra, mert nagy rá az igény a hazai piacon, de sokáig ellenálltunk, mostanáig. Az a kompromisszum született, hogy a piacon találéható sörökkel ellentétben a savanyú söröket vegyítjük olyan üdítő ízekkel, mint a passiógyümölcs vagy a mandarin" - beszélt az irányváltás hátteréről Ottó. Szalai Tamás, a főzde marketing managere pedig ar arculattal kapcsolatban hozzá tette:

Az elmúlt egy évben azt vettük észre, hogy az arculatunk "elfáradt", nem képviseli azt, amit mondani szeretnénk magunkról. A kézműves sörfronton nagyon gyorsan változnak a dolgok, így nekünk is lépni kellett. Szerettünk volna olyan megjelenést, ami nem csak itthon etalon, de külföldön is megállja a helyét a legjobbak mellett.

Az arculat kidolgozásával kapcsolatban, a különböző karakterek palackon való megjelenítésével Fehér Viktória színtervezőt bízták meg. "Fontos szempont volt, hogy a régi szortiment alapszíneinek folytonosságát megtartottuk, így a fogyasztók is tudják dekódolni a régi és új címkék közötti váltást." - mondta Fehér.

A főzde olyan külföldön már bejáratott különlegességek felé is nyitott, mint a viszkis vagy rumos hordóban fél évig érlelt prémium sörök, amelyekkel például a Michelin-csillagos éttermekbe is bekerültek.

 Az új arculattal készülő sörök folyamatosan kerülnek forgalomba és hamarosan minden lelőhelyen leváltják majd a régi címkéket.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?