Megtudtuk: erre készül az Agrofeed 2024-ben
A jövőben is nagy fontossága lesz az online kommunikációnak és a megfelelő marketingnek.
A jövőben is nagy fontossága lesz az online kommunikációnak és a megfelelő marketingnek.
Sűrű év áll az MBH Bank háta mögött, de a következő hónapokra is van bőven tennivaló.
2024-ben az előző évhez képest várhatóan az értékesítési volumenek terén lesznek különbségek.
Már januárban megkezdődik a munka a Talentis Agro Zrt.-nél az új stratégiai célok elérése érdekében.
A tudósok szerint lehetséges, hogy létrejöjjön a kommunikáció az emberek és növények között.
Sok gazdának okozott kisebb-nagyobb problémát az egységes kérelmek beadása idén.
Modernebb és szervezettebb lehet a jövőben a vadászati csapdázás.
Ez minden gazdát érdekelhet.
Fel kell készülni a kihívásokra.
Ezekben a szektorokban megéri dolgozni.
Erőteljes digitális átállásba kezdtek az agrárcégek 2021-ben.
Figyelmeztetik fajtársaikat a gyilkos lódarazsak jelenlétére a háziméhek.
Egyre többen állnak át a chatbot alapú szervezetirányítási működésre.
Idegen nyelvi szakmai kommunikátor és szakfordító képzést hirdetett a MATE.
Óriási felfedezést tettek a magyar kutatók.
Videósorozatot indított a 22 magyar borvidékről az Agrármarketing Centrum.
Elindult a magyar bor hivatalos közösségi média oldala.
A talajba küldött elektromos impulzusokat használják az eszmecserére.
Megfejtették a méhkirálynők kettős énekét.
Hiába fejlődik az európai uniós tagállamok haltermelése, egyelőre a nyomába se érhet Norvégiának.
Folyamatosan nő a madárinfluenzával fertőződött szarvasmarha-állományok száma az Egyesült Államokban.
A talaj kulcsfontosságú szerepet tölt be a globális felmelegedéssel folytatott harcban.
FAO élelmiszerár-indexe március óta 0,3%-kal erősödött, de még így is 9,6%-kal múlja alul az egy évvel korábbi értékét.
Ha évente csak háromszor esik az eső, akkor csak a megfelelő talajélet segíthet a gazdákon.