Bormarketing: összehangolja működését az állami és a szakmai szervezet

Agro Napló
A Hegyközségek Nemzetközi Tanácsa (HNT) a közösségi bormarketing-tevékenység összehangolt és eredményes ellátása érdekében együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) a március 2-án, Budapesten megrendezett Borjog és Bormarketing konferencián – közölte a HNT.

A megállapodás biztosítja, hogy az MTÜ saját bormarketing forrásainak az ágazatot segítő felhasználásáról a HNT-vel folytatott szakmai egyeztetést követően hozzanak döntést.

Az állami bormarketing feladatok ellátásáért 2016. június 15-e óta felelős ügynökség bevonja a szakmaközi szervezetet a bormarketinget érintő szabályok megalkotásának folyamatába. Elismert nemzetközi szakértőkkel együttműködve évente frissülő magyar borválogatás készül majd, a kiválasztáshoz önálló szabályrendszert és évente közösen megújítandó borminősítő szervezetet hoznak létre. A megállapodásban az is szerepel, hogy a magyar bor márkakommunikációjának központi platformjaként újonnan létrejövő bor.hu oldal tartalmát a két fél közösen határozza meg, szorosan együttműködnek továbbá a mértékletes borfogyasztást népszerűsítő nemzetközi „Wine in Moderation” programban is.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Emelné a bor árát a HNT

Emelné a bor árát a HNT

Az elmúlt években a magyar borok nagykereskedelmi árai nem, vagy csak igen csekély mértékben változtak, annak ellenére, hogy az ágazat termelési költs...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!