Ők azok, akik az elsők között kipróbálták a Capreno-t és nyertek (x)

Agro Napló
Szezonhosszú hatástartam, levélen és talajon keresztüli hatás, széles hatásspektrum, rezisztencia védelem. Hittek ezekben az előnyökben azok a termelők, akik mindjárt a bevezetés évében kipróbálták a Bayer legújabb innovációját, a Capreno kukorica gyomirtó szert. Bizalmukat úgy díjazta a vállat, hogy vevői között kisorsolt egy 1 millió forint értékű IBUSZ utazási utalványt és három Lenovo laptopot.

A fődíjat Szolomajer István nyerte, aki Szabolcs Szatmár Bereg megyében 350 hektáron gazdálkodik extrém gyomproblémák közepette, Erdős Imre pedig, az egyik laptop boldog tulajdonosa Dunakilitin 400 hektáron termeszt kukoricát. Rikk István a Capreno bevezető kampányát sikeresnek értékelte, a készítmény berobbant a piacra, 1 év után a Top 10 gyomirtó szerek között szerepel.

A Bayer a kutatás fejlesztésre fordított befektetéseivel elkötelezett az innováció iránt, ennek legújabb ékköve a Capreno, amelynek magyarországi bevezetését további 15 európai országban történő bevezetés követ majd.

Rikk István köszönetet mondott többek között az Agro Napló szaklapnak is, hogy részt vett a piaci bevezetés előtt álló Capreno-t kipróbáló termelők véleményének közvetítésében, hozzájárulva a kampány sikeréhez.

Hogy vélekednek a termelők a Capreno-ról?
Kattintson a cikkre!

Majsa Dezső marketing igazgató - Bayer Hungária Kft. , Dr. Dariusz Przeradzki ügyvezető igazgató -Bayer Hungária Kft., Erdős Imre, Szolomajer István,
Rikk István Crop manager - Bayer Hungária Kft.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!