Magyar sikerek Brüsszelben (x)

Agro Napló
A magyar élelmiszeripar legnemesebb hagyományait folytatja a kizárólag hazai tulajdonban lévő Aquarius-BUSZESZ Csoport, amelynek Veritas Gold ásványvize három, Chef almaecete pedig két aranycsillaggal tért haza az idei „Superior Taste Award” brüsszeli világversenyéről. Az elismerés nemzetközi pályán elért magyar sikerként értékelhető: a világelitet jelentő szakmai zsűri kegyeiért mintegy 1300 termék versenyzett.

Kiemelkedő sikert ért el a magyar élelmiszerágazat azzal, hogy a Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi) rangos elismerésben részesített két hazai terméket is a a 2016-os „Superior Taste Award” brüsszeli világversenyén. Az Aquarius-Aqua Kft. Veritas Gold természetes ásványvizét három, a BUSZESZ Zrt. Chef almaecetét két aranycsillaggal tüntette ki a nemzetközi szakértőkből álló zsűri.

A zsűri tagjai olyan nagymúltú és elismert kulináris szervezetekből kerülnek ki, mint például a Nemzetközi Sommelier Szövetség (ASI), a termékek bírálata tehát globális mérce szerint zajlik. A versenyen meglehetősen erős mezőny alakult ki, hiszen több mint 120 vállalat indult a világ számos országából, összesen mintegy 1290 termékkel. A Veritas Gold három aranycsillaga 90 feletti, a Chef almaecet két aranycsillaga 80 és 90 pont közötti értékelést jelent a 100-ból.

A kizárólag magyar tulajdonú Aquarius-Aqua Kft., és a BUSZESZ Zrt. ezzel egyben a hazai élelmiszergyártás legjobb hagyományait erősíti, a magyar élelmiszeripar jó hírnevét öregbíti a világszínvonalú megmérettetésen elnyert díjakkal.

„Veritas Gold természetes ásványvizünk nemzetközi díja visszaigazolás számunkra, hogy jó irányt és célokat jelöltek ki a tulajdonosok a 90-es évek elején, amikor megalapították az Aquarius-Aqua Kft.-t, és azóta is jó úton járunk, hogy elérjük azokat és újabbakat határozzunk meg időről időre” – nyilatkozta Dunai András, az Aquarius-BUSZESZ Csoport elnök-vezérigazgatója, mikor átvette a díjakat. Hozzátette: „az almaecet pedig az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően reneszánszát éli.” A BUSZESZ Zrt. 1898 óta gyárt ugyanazon az óbudai telephelyen ecetet, ahonnan a Chef márkacsalád almás terméke a neves zsűri asztalára került tesztelésre. A Chef brand sikerét abban látja a vállalat vezetője, hogy sikerült megőrizni az elmúlt 160 év értékeit úgy, hogy a tapasztalat és a hagyományok mellé folyamatos innováció társult.

Az Aquarius-BUSZESZ Csoport Magyarország egyik legmeghatározóbb piaci szereplője „szomjoltó”, azon belül energia- és üdítőital, valamint ásványvíz kategóriában, amely mintegy 750 millió liternyi terméket értékesített az elmúlt évben a világ 35 országába. A cégcsoport már eddig is számos elismerést kapott munkájáért. Az elmúlt években Élelmiszerbiztonsági díj, Év terméke díj, Magyar illetve Superbrands díjakkal tüntették ki az Aquarius-BUSZESZ Csoportot.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Új ásványvízgyár épül Soltvadkerten

Új ásványvízgyár épül Soltvadkerten

Mintegy 400 millió forint európai uniós támogatásból két csarnokkal és új, innovatív eszközökkel bővíti ásványvízgyártó kapacitását a soltvadkerti Pho...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!