A Super Bowl mentheti meg a nehéz helyzetbe került amerikai söripart
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
A "Vedd a hazait! Védd a hazait!" mozgalom 50 milliós kampánnyal zárja az évet.
Meglepő dologra derült fény.
Nem szimpatikus a termelés, de van rá mód, hogy az legyen
A magyar tejtermékek népszerűsítésére.
Muszáj közelebb vinni a vásárlókat a termeléshez.
Október 6-a az új benyújtási határidő.
A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt egyre többen nyúlnak az olcsóbb, nagyobb kiszerelésű tejtermékek iránt, ráadásul rengeteg az import is itthon.
Rengeteg még a bizonytalanság Lengyelországban a szamóca 2024-es szezonja körül.
Nagy István szerint a borászokat a magyar agrárium "elöljárói", tevékenységük évekkel előre jelzi az európai mezőgazdaságra váró kihívásokat, és mutatja a megoldási lehetőségeket.
Online tájékoztató lesz a DRS termékek jelölésére és forgalmazására vonatkozó szabályozásról.
Az Agro-ökológiai Programban a tudatosság mentén kell választani, fontos, hogy ne csak a pontvadászat legyen a cél.