Nem kell itthon ez a húsféle, pedig van bőven: inkább külföldre viszik a javát
Hároméves kampány indult Magyarországon a nyúlhús fogyasztásának népszerűsítésére.
Hároméves kampány indult Magyarországon a nyúlhús fogyasztásának népszerűsítésére.
A szakértők szerint a jövőben is a fogyasztási adók fogják meghatározni az élelmiszerárakat.
Hét magyar élelmiszergyártó is részt vesz Sanghajban a SIAL China élelmiszeripari expón.
2025-ben is elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány Magyarországon.
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
Megnyílt a Foodex, a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és ital szakkiállítása.
A 2024-ben tapasztalt nehézségek ellenére sem emeltek árat az ünnepekre a hazai haltermelők.
A fejlesztési programok biztosítják a magyar sertéságazat jövőjét a hazai és a nemzetközi piacokon.
A hársméz népszerűsítéséért indított kampányt az Agrárminisztérium, az AMC és az OMME.
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
Galambhússal, mangalicával, édességgel és hazai borokkal hódítaná meg Magyarország Ázsiát.
Magyar libamájkészítmény is került a legjobb innovatív termékek közé a Gulfood-on.
Egyre nyitottabbak a magyarok a nyúlhús fogyasztására, de azért van még hova fejlődni.
Nagyszabású kampány indult a nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére Magyarországon.
Hét év után lezárult a „Kapj rá!” nevű halfogyasztást ösztönző projekt Magyarországon.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Kevesebb lesz idén a magyar meggytermés, de annak legalább kimagaslóan jó lesz a minősége.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.