A BASF Hungária 2010-ben immár harmadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat. A vállalat Agrodivíziója érdemelte ki az első elismerést (még 2008-ban), majd tavaly a világ legnagyobb vegyipari vállatának hazai képviselete a Business to Business kategóriában is a legkiválóbb márkák közé került.
A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2009-ben hirdették meg a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó szerepet betöltő Business Superbrands programot, mely az üzleti ágazat (B2B) márkáinak legjobbjait mutatja be. Amióta létezik tehát ez a díj, a BASF Hungária mindig el is nyerte.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa: csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található benne. A marketingszakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki évente a hazai Superbrandeket.
„A Business Superbrands díj rangot adó elismerés. Megtisztelő, hogy miután Agrodivíziónk 2008-ban elnyerte a Superbrands-díjat, idén immár második alkalommal díjazzák cégünk összteljesítményét. Első Business Superbrands díjunk átvételekor úgy fogalmaztam: a válság idején is fenn kell tartanunk kiváló teljesítményünket, s meg kell őriznünk ügyfeleink lojalitását. Az újbóli elismerés számomra azt jelzi, valamennyi munkatársam megfelelt ennek a kihívásnak. Büszke vagyok valamenyiük teljesítményére; ez a díj a BASF Hungária minden kollégája munkájának független és magas szintű elismerése.” – nyilatkozta Dr. Herbert Fisch, a BASF Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
BASF.hu

