Fejleszti ügyfélszolgálati rendszerét a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal

Agro Napló
Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfélszolgálai rendszerének jelenlegi fejlesztése - közölte a hivatal csütörtökön az MTI-vel.

A közlemény szerint a korszerű rendszer bevezetésével - amelyre a hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül - az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.

    A fejlesztés révén, függetlenül attól, hogy az ügyfél személyesen, telefonon vagy online jelentkezik be, minden rá vonatkozó, információ megjelenik az ügyintéző előtt. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható - hangsúlyozták.

    Kiemelték: az így kialakított ügyfélprofil használatával az érintettekhez azok az információk jutnak el, amelyekre ténylegesen szükségük van.

Forrás: MTI

Címlapkép: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!