Új sör tarolja le a magyar boltokat: te megkóstolnád?
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Az AGRO.bio Hungary Kft. termékkínálatát immáron 24 éve vezeti a BactoFil® termékcsalád
A Coca-Cola több európai országban visszahívta egyes termékeit a megengedettnél magasabb klorát-tartalom miatt.
Rengeteg szabályt kell betartani, ha ételérzékenységgel küzdő vendéget várunk otthonunkba.
Gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítőket fejlesztettek.
A Szent István Egyetem kutatói tojásból készítik tejhelyettesítő termékeiket.
Az Egyszer volt pálinka termékcsalád a zene világnapján debütált.
Hamarosan debütál a gyártó első saját felsőerjesztésű söre.
Kutatás-fejlesztési projekt a Sole-Mizo Zrt.-nél.
Új termékcsalád, új célcsoport.

2025-ben a mezőgazdaság kibocsátása 4,4 ezer milliárd forint felett alakult, ez 6,2%-kal több az egy évvel korábbinál.
A forrást a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program Plusz keretéből nyerték el.
Az elmúlt időszakban az intenzívebben terjedő gombakórokozók miatt minőségi problémákkal is számolni kell a kukoricatermesztésben.
Többnyire erősen felhős vagy borult idő várható, időszakos vékonyodás, szakadás egyre inkább csak északkeleten fordulhat elő
A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.