Új sör tarolja le a magyar boltokat: te megkóstolnád?
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Az AGRO.bio Hungary Kft. termékkínálatát immáron 24 éve vezeti a BactoFil® termékcsalád
A Coca-Cola több európai országban visszahívta egyes termékeit a megengedettnél magasabb klorát-tartalom miatt.
Rengeteg szabályt kell betartani, ha ételérzékenységgel küzdő vendéget várunk otthonunkba.
Gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítőket fejlesztettek.
A Szent István Egyetem kutatói tojásból készítik tejhelyettesítő termékeiket.
Az Egyszer volt pálinka termékcsalád a zene világnapján debütált.
Hamarosan debütál a gyártó első saját felsőerjesztésű söre.
Kutatás-fejlesztési projekt a Sole-Mizo Zrt.-nél.
Új termékcsalád, új célcsoport.

A müzli egy évszázados svájci találmány, amely mára világszerte az egészséges és gyors reggeliket jelenti.
Az olajbogyó útja a fától az asztalig több kémiai folyamaton megy keresztül, amelyek során az eredetileg keserű termés fogyaszthatóvá válik.
A szarvasmarha ágazat termelői összesen 3,8 milliárd forintnyi hazai forrásból kapnak támogatást.
A legfrissebb jelentés szerint 2025-ben felélénkült a mezőgazdasági gépek piaca Magyarországon.
A kártevők mellett újonnan megjelenő gyomfajok, a gyomirtási technológiák folyamatos változása és a mikotoxin-szennyezés is nehezíti a kukoricatermesztést.