Kapkodnak most ezért az édességért a magyarok: úgy veszik, mint a cukrot
Nemcsak a hagyományos csokimikulásoknak és szaloncukroknak van nagy keletje, az újdonságok iránt is egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Nemcsak a hagyományos csokimikulásoknak és szaloncukroknak van nagy keletje, az újdonságok iránt is egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik.
A globális kakaóhiány, a tartós élelmiszer-infláció és a vásárlók megváltozott döntései egyszerre alakítják át a hazai édességipar működését.
A minőség és az ár alapján választanak a húsvéti édességek közül a magyar vásárlók.
Jelentősen visszaesett az édességfogyasztás Magyarországon, de az ágazatnak nem ez az egyetlen gondja.
Bár rengeteg ízben kapható, a magyarok körében még mindig a zselés szaloncukor a legkeresettebb.
Az édességgyártók szerint ezek a nassolnivalók lehetnek a következő időszak slágerei.
8 millió csokimikulást adnak el évente hazánkban, még mindig a tejcsokis a legangyobb kedvenc.
Igazi csokimikulás-nagyhatalom vagyunk.
Az ünnepi édességeket is elérte a drágulás.
Beindultak a hazai édességgyártók, ezek az idei év slágerei.
Abban reménykednek, hogy a Mikulás sikeresebb lesz, mint a húsvéti nyuszi.
De azért a hagyományos édességek kedvelőinek sincs mitől tartaniuk.

Bár a kertészeti traktorok kínálata soha nem volt ilyen sokszínű és technológiailag fejlett, a gazdák vásárlási kedve továbbra is visszafogott.
Megjelent az Agro Napló legfrissebb száma, amely átfogó képet ad a magyar mezőgazdaság előtt álló kihívásokról és lehetőségekről.
Franciaországban tíz százalékkal bővül az uborkatermés volumene az előző évhez képest.
Hullámzó szezont zártak a holland szamócatermesztők, a termelés szintje stabil volt, az árak azonban igen változékonyan alakultak.
Az ünnepek után fokozatos lehűlés körvonalazódik Európa nagy részén, több előrejelzés szerint a Kárpát-medencébe is fagyos légtömegek juthatnak el.