Meglepő, ami Magyarországon zajlik: egyre többen vesznek ilyen húst
Megújult lendülettel folytatódik a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány itthon.
Megújult lendülettel folytatódik a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány itthon.
Az avarégetés sohasem tökéletes, hiszen tömörödött, komolyabb víztartalmú anyagról van szó, aminek az égése során rengeteg mérgező, rákkeltő anyag keletkezik.
Iratkozzon fel a BASF csatornáira, és kövesse Ön is a Gazdák új utakon című videósorozatot!
2025. január 1. és 2029. december 31. között kommunikációs és promóciós kampányt valósítanak meg itthon.
Hároméves kampány indult Magyarországon a nyúlhús fogyasztásának népszerűsítésére.
Az állati eredetű élelmiszerek körül évek óta számos tévhit és félinformáció kering, amelyek sokszor félrevezetik a fogyasztókat.
Indul az európai bárányhúst népszerűsítő kampány: a fiatalokat is megszólítanák.
A kisüzemi sörfőzdék lehetnek a sörkultúra megújításának motorjai Magyarországon.
Új, szemléletformáló kampányt indított az Agrárkamara Szécsi Zoltán olimpiai bajnok részvételével.
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság 2025-ben is folytatja szemléletformáló kampányát.
2025-ben is elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány Magyarországon.
20 ezer forint is lehet egy kiló galambhús, és egyelőre úgy tűnik, nem tudja meghódítani külföldet, pedig vannak rá próbálkozások.
A „Kapj rá!” kampány 2013 és 2020 között 24%-kal növelte a halfogyasztást Magyarországon.
A vadhúst többek között magas fehérjetartalom, jelentős B- és E-vitamin, valamint ásványi anyag-tartalom jellemzi.
A hársméz népszerűsítéséért indított kampányt az Agrárminisztérium, az AMC és az OMME.
Van rá esély, hogy drágul a tojás az aszály miatt - a tojásnépszerűsítő kampány második éve zajlik, fő célja a fogyasztás ösztönzése.

Szlovákiában kritikus mértékben csökkent a barnamedve-állomány, miközben a medvetámadások száma növekedett.
Az EUDR változtatásának célja, hogy kiszámíthatóbbá és egyszerűbbé tegyék az alkalmazást, miközben az erdőirtás elleni küzdelem továbbra is központi cél.
Az ünnepi időszak közeledtével egyre többen választják a személyre szabott, házilag készített gasztroajándékokat.
A beruházások várható élénkülése, a stabilizálódó makrogazdasági háttér együttesen kedvező feltételeket teremthetnek a vállalatok számára.
Az Alapvetés podcast eheti különkiadásában az ágazat fontos szereplői értékelték a 2025-ös év kihívásait.