AM: Az új piac új lehetőség minden közösség és helyi termelő számára
KAP Stratégiai Terv részeként a 2023-2027 közötti időszakban is kiemelten fontos a helyi termelők piacra jutásának elősegítése, a helyi alapanyagok fe...
KAP Stratégiai Terv részeként a 2023-2027 közötti időszakban is kiemelten fontos a helyi termelők piacra jutásának elősegítése, a helyi alapanyagok fe...
Újabb 8 milliárd forint mezőgazdasági kisüzemet segítő támogatásról döntött a napokban az Agrárminisztérium.
Az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára, a „Helyi termékek” programsorozat megnyitóján beszélt a hazai...
A helyi termelés és szezonális étkezés jelenthet megoldást a mezőgazdaságban az éghajlatváltozás jelentette kihívásra – állapítja meg pályamunkájában...
A NAK Piactér egy vállalkozói (B2B) internetes platform, ami élelmiszer-termelőket, előállítókat, kistermelőket köt össze felvásárlókkal, kereskedőkke...
A piacukat vesztő és vesztett élelmiszer-előállítóknak kíván segíteni a Nemzeti Agrárkamara (NAK), ezért a köztestület várja az érintett vállalkozások...
Hirdetési felülettel segíti a helyi termelők és potenciális vásárlóik kapcsolatának létrejöttét az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-...
A helyi termelők termékeinek választásával a vendéglátók és közétkeztetők is sokat tehetnek a vidék fennmaradásáért – hívta fel a figyelmet Nagy Istvá...

Szlovákiában kritikus mértékben csökkent a barnamedve-állomány, miközben a medvetámadások száma növekedett.
Az EUDR változtatásának célja, hogy kiszámíthatóbbá és egyszerűbbé tegyék az alkalmazást, miközben az erdőirtás elleni küzdelem továbbra is központi cél.
Az ünnepi időszak közeledtével egyre többen választják a személyre szabott, házilag készített gasztroajándékokat.
A beruházások várható élénkülése, a stabilizálódó makrogazdasági háttér együttesen kedvező feltételeket teremthetnek a vállalatok számára.
Az Alapvetés podcast eheti különkiadásában az ágazat fontos szereplői értékelték a 2025-ös év kihívásait.