Magyar élelmiszerek hódíthatnak külföldön: nem is gondolnád, melyikek
Magyar élelmiszeripari cégek mutatkoztak be Vilniusban és Rigában az Agrármarketing Centrum szervezésében.
Magyar élelmiszeripari cégek mutatkoztak be Vilniusban és Rigában az Agrármarketing Centrum szervezésében.
Indul az európai bárányhúst népszerűsítő kampány: a fiatalokat is megszólítanák.
Az évtized végére jelentősen modernebb, versenyképesebb mezőgazdaság és élelmiszeripar formálódik, amely képes lesz hatékonyan fellépni a külpiacokon is.
Az Agrármarketing Centrum először vett részt a Free From elnevezésű kiállításon Bécsben.
Hét magyar élelmiszergyártó is részt vesz Sanghajban a SIAL China élelmiszeripari expón.
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
Megnyílt a Foodex, a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és ital szakkiállítása.
Először szervezett üzletember találkozót Dohában az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési üzletága.
Kékbúza-liszt és magyar termesztésű rizstermékek is szerepelnek az Agrármarketing Centrum standján a nürnbergi Biofach-on
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
A Hungarian Food Business Program megérkezett Rómába
Újabb európai állomások az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési programjában, Rómába érkezett a Hungarian Food Business Program.
Megnyílt az FHA, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Galambhússal, mangalicával, édességgel és hazai borokkal hódítaná meg Magyarország Ázsiát.
Magyar libamájkészítmény is került a legjobb innovatív termékek közé a Gulfood-on.
Bár bizakodóak a szakértők az élelmiszerexportot tekintve, de a stabilitást és a kiszámíthatóságot nem a jövő év fogja elhozni.
A közel 170 ezer szakmai látogatót vonzó esemény a magyar exportképes vállalkozások számára is rangos megjelenési lehetőség.
Megváltoztak a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának feltételei.
A minisztérium módosította a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának részletes feltételeiről szóló 59/2016. (IX. 14.) FM rendeletet.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.