Országjáráson a Naturalma

Agro Napló
Az elmúlt hónapokban sokat olvashattunk a szaksajtóban a Naturalma márkanév alatt sorakozó almafajták jellemzõirõl, illetve az ezen fajtákra alapozott klub rendszerû termesztésrõl. Idõközben megalapításra került a Naturalma® Zrt., mely a klubon belül termelt gyümölcs központilag szervezett marketingjével foglalkozik.

A rezisztens, mutatós, tárolható és kiváló ízû Naturalma® fajtákat, a Lunát, a Siriust, az Oriont, a Red Topaz-t és a Rozelát sokan keverik össze az ipari célra termesztett, alacsonyabb élvezeti értékû rezisztens fajtákkal, holott ezek a fajták jó minőségû asztali almák.



A fajták megismertetése és népszerûsítése érdekében a Naturalma® Zrt. munkatársai országjáró körútba kezdtek a meghatározó gyümölcstermő tájakon. Az országos előadás sorozat június végén kezdődött és év végéig folytatódik. Az előadásokon elhangzanak a fajták termesztésével, termesztési értékével, valamint egyéb specifikumaival kapcsolatos jellemzők, de szó esik a Naturalma® Zrt. terveiről is. A program igazi értéke, hogy központi forrásból finanszírozott, tömegmédiás reklámkampánnyal kívánják elérni azt, hogy mire a klub első gyümölcsei megjelennek a piacon, addigra a Naturalma® termékek már keresettek legyenek. A marketing alap a Naturalma® oltványok árába épített hozzájárulásból tevődik össze, amely éves szinten több tízmillió forintos reklámra fordítható forrást jelent. A hazai gyümölcstermesztésben eddig nem volt példa arra, hogy fajtákat, vagy védett gyümölcs márkanevet reklámozzanak a hazai médiában. Az egyébként is kiváló termesztési és élvezeti értékekkel rendelkező fajták hatékony reklámmal támogatottan már egy hiánypiacra fognak belépni.

 


 

 



Ezt az értéket ismerték fel azok a vállalkozások és termelők, akik az országjáró előadássorozat első állomásain megjelentek és azok, akik már a Naturalma® Zrt. leendő tulajdonosaiként 2011 őszén ültetvényeket létesítenek az új fajtákból.



A Naturalma® Zrt. munkatársai szeretnének mindenhová eljutni, ahol az új fajták után érdeklődés mutatkozik. A legnagyobb érdeklődés a 2010-2011 telén rendezett kóstolóval egybekötött fajtabemutatókat kísérte, melynek során 350 termelő ismerhette meg testközelből az új fajták ízét. Ezért munkatársaink úgy tervezik, hogy országjáró előadásaik helyszínén novembertől kezdve anonim fajtakóstoltatást is fognak tartani.



Ha Önt is érdeklik a Naturalma® Program újdonságai, kérjen egy kóstolással egybekötött diás bemutatót munkatársainktól.



Hívja munkatársainkat!

Uhrinné Anikó (06-30/278-1597)

Varga Levente (06-30/605-5642)

Kónya Roland (06-30/488-4470)

Babicz Szabolcs (06-30/278-1598)

 


Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?