A díjak a bizonyítékok a HORSCH feltevésre: az ügyfeleket nemcsak a termékek és a szántóföldi megoldások kapcsán kell a középpontba állítani, hanem a FarmingHeroes kampányt is rájuk kell építeni. És ez igaz világszerte, az összes ügyfélre. Hiszen az egészséges ételek előteremtése, megtermelése és az azzal együtt járó társadalmi felelősség elismerést érdemel.
Így látta ezt a díj elismert szakemberekből álló zsűrije is. Az online kommunikáció legfontosabb német elismeréseinek egyike a DPOK, az Online Kommunikáció Német Díja. Ennél mindjárt három díjat is bezsebelt a HORSCH a gépészet, a B2B és a film kategóriákban. Arany díjat hozott el a HORSCH a nemzetközi jelentőségű World Media Fesztiválról is, ahol a világ minden tájáról érkező filmekkel és kampányokkal versenyeztek – versenyművek érkeztek az USA-tól kezdve Európán keresztül egészen Ázsiából is. A kampány szintén arany díjat kapott a Montreux Fesztiválon a Reklám, a digitális megoldások és események kategóriában.
A hír megjelenéséig a YouTube-on és a Facebookon különböző nyelveken megjelent FarmingHero film összes megtekintése már több mint félmillió felett jár. „Sikerült partnereinket hősökként elismerve az egész társadalomnak bemutatni, s megmutatni, nap mind nap micsoda teljesítményt nyújtanak a mezőgazdák. Mindezt olyan képekkel, amelyek szándékosan elbűvölnek és olyan témákkal játszanak, mint az innováció, a szenvedély, a természet és a generációk felelőssége.” nyilatkozta Cornelia Horsch, aki a cégvezetésben a marketing, szerviz, értékesítés és HR területekért felel.
Az AXIÁL Kft. a HORSCH gépeket 2007 óta forgalmazza. Mindkét fél alapvető célja, hogy az ügyfelek érdekét szem előtt tartva dolgozzon. A HORSCH számára fontos, hogy jó gépeket gyártsanak, és az AXIÁL-nak pedig a jó háttérszolgáltatás biztosítása kiemelt jelentőségű.