Komoly átalakulás jöhet az európai zöldség-gyümölcs szektorban
A Freshfel Europe aggodalmát fejezte ki az Európai Bizottság azon döntése miatt, hogy lecseréli a jól bevált szlogent.
A Freshfel Europe aggodalmát fejezte ki az Európai Bizottság azon döntése miatt, hogy lecseréli a jól bevált szlogent.
A kisüzemi sörfőzdék lehetnek a sörkultúra megújításának motorjai Magyarországon.
A film kiemelt hangsúlyt fektet a borturizmusra, és segít a külföldi nézőknek a magyar bornevek helyes kiejtésében is.
Egy új nemzetközi tanulmány szerint az ultrafeldolgozott élelmiszerek fogyasztása jelentősen növeli a korai halálozás kockázatát.
Véleményezhető a borászati termékekkel kapcsolatos tájékoztatási és promóciós tevékenységhez nyújtott támogatásról szóló agrárminisztériumi rendelet tervezete.
A nagy bevásárlóközpontok miatt a kistermelőknek egyre nehezebb a dolguk, mert kiszorulnak a piacról.
Ősszel jön az új innovációs pályázat a hazai mikro- és kisvállalkozások megsegítésére.
Indul a méhészeti ágazat idei támogatási programja, több mint 3 milliárd forintban részesülhetnek.
A befizetési kötelezettség a szakmaközi szervezet tagjaira és az ágazat más szereplőire egyaránt vonatkozik.
Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...
A tárca további három évre fenntartja a tejágazat közösségi marketingalapjának működését.
A jövőben is nagy fontossága lesz az online kommunikációnak és a megfelelő marketingnek.
Megjelentek a Tej Közösségi Marketing Alap piacszervezési intézkedés kiterjesztésének részletei.
Bár a klímaváltozás, a növekvő termelési költségek kihívást jelentenek, a hatékonyabb technológiai megoldások, a marketing révén erősödhet az ágazat –...
15 milliárd forintos keretösszeggel megjelent a bemutató üzemek támogatására kiírt pályázati felhívás.
Megváltoztak a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának feltételei.
Melyek az élelmiszeripar előtt álló legfontosabb kihívások a Kárpát-medencében? Versenyképesség, hatékonyság, fenntarthatóság, marketing?

Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.
Megalapozatlannak tartják az állattartók a felmerülő állatjóléti javaslatokat és még az sem biztos, hogy a fogyasztót érdekli a kérdés.