A tejmarketingnek továbbra is ára van
Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...
Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...
Idén online keretek között rendezte meg a Tej Világnapját a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (Tej Terméktanács) a koronavírus-járványra tekint...
Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Termé...
A Nemzetközi Tejszövetség 1957 óta minden év május utolsó keddjén – idén május 26-án – tartja a tej világnapját. Az egészséges táplálkozás alapvető ré...
„Van itthon tej” elnevezéssel ismét útnak indította iskolai edukációs kampányát a Tej Terméktanács, amelynek célja a tejfogyasztás népszerűsítése, val...

Mostanra mindenki számára bebizonyosodott, hogy már nem működnek azok a módszerek, amiket 10-20 éve alkalmaztak a gazdák.
Az Európai Unió előzetes megállapodást kötött a génszerkesztett növények szabályozásáról.
Az idei fokhagyma szezont változó kereskedelmi dinamika, egyenetlen kínálat és árnyomás jellemzi, amit legnagyobb mértékben a kínai fokhagyma befolyásol.
2025-ben a mezőgazdaság kibocsátása 4,4 ezer milliárd forint felett alakult, ez 6,2%-kal több az egy évvel korábbinál.
A forrást a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program Plusz keretéből nyerték el.