A tejmarketingnek továbbra is ára van
Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...
Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...
Idén online keretek között rendezte meg a Tej Világnapját a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (Tej Terméktanács) a koronavírus-járványra tekint...
Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Termé...
A Nemzetközi Tejszövetség 1957 óta minden év május utolsó keddjén – idén május 26-án – tartja a tej világnapját. Az egészséges táplálkozás alapvető ré...
„Van itthon tej” elnevezéssel ismét útnak indította iskolai edukációs kampányát a Tej Terméktanács, amelynek célja a tejfogyasztás népszerűsítése, val...

Szlovákiában kritikus mértékben csökkent a barnamedve-állomány, miközben a medvetámadások száma növekedett.
Az EUDR változtatásának célja, hogy kiszámíthatóbbá és egyszerűbbé tegyék az alkalmazást, miközben az erdőirtás elleni küzdelem továbbra is központi cél.
Az ünnepi időszak közeledtével egyre többen választják a személyre szabott, házilag készített gasztroajándékokat.
A beruházások várható élénkülése, a stabilizálódó makrogazdasági háttér együttesen kedvező feltételeket teremthetnek a vállalatok számára.
Az Alapvetés podcast eheti különkiadásában az ágazat fontos szereplői értékelték a 2025-ös év kihívásait.