Komoly átalakulás jöhet az európai zöldség-gyümölcs szektorban
A Freshfel Europe aggodalmát fejezte ki az Európai Bizottság azon döntése miatt, hogy lecseréli a jól bevált szlogent.
A Freshfel Europe aggodalmát fejezte ki az Európai Bizottság azon döntése miatt, hogy lecseréli a jól bevált szlogent.
Az idei évben mintegy 11,3 milliárd forint, a 2024-2027 közötti időszakra pedig több mint 45 milliárd forint áll a magyar borászok rendelkezésére.
Április 23-ig lehet benyújtani az EU mezőgazdasági termék promóciós pályázatokat.
Véleményezhető a borászati termékekkel kapcsolatos tájékoztatási és promóciós tevékenységhez nyújtott támogatásról szóló agrárminisztériumi rendelet tervezete.
6 millió eurót kap a magyar borágazat a borok hazai és nemzetközi népszerűsítésére.
15 milliárd forintos keretösszeggel megjelent a bemutató üzemek támogatására kiírt pályázati felhívás.
Megváltoztak a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának feltételei.
A minisztérium módosította a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának részletes feltételeiről szóló 59/2016. (IX. 14.) FM rendeletet.
A hazai halgazdálkodási ágazat profitálhat az EUROFISH tevékenységéből.
Megjelent a „Minőségrendszerekhez kapcsolódó előállítói, termelői csoportosulások tájékoztatási és promóciós tevékenysége” című pályázati felhívás; a...
Az első benyújtási szakasz 2021. július 9-étől 2021. augusztus 9-éig tart.
Sikeresek voltak a promóciós kampányok a pandémia idején ugyanis arany és ezüst éremmel is díjazták a Magyar Termék teljesítményét a 2020-as promóciós...
Online konferenciával zárult le december második felében a három évig tartó magyar-spanyol uniós juh- és kecskehús promóció, ami „Válaszd a kiváló ízű...
Elindult a magyar bor hivatalos közösségi média oldala.
Egyre kevesebb a borászat, viszont egyre többnek van milliárdos árbevétele.
Szeretnék a promóciós és marketing tevékenységet fejleszteni.
Az Európai Bizottság idén 169 millió euróra (mintegy 52,4 milliárd forint) növelte az európai mezőgazdasági termékek unión belüli és világszintű népsz...
Pályázatokat írt ki az Agrármarketing Centrum.
Három kategóriában, 90 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a magyar élelmiszer gazdaság termékeit népszerűsí...

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.