Több termékkörben is magyar beszállítókra épít az ALDI
Az ALDI által magyar termelőknek adott megrendelések értéke jelentősen nőtt az elmúlt két évben. Az üzletlánc frisshús, tojás, 65 alapvető tejtermék t...
Az ALDI által magyar termelőknek adott megrendelések értéke jelentősen nőtt az elmúlt két évben. Az üzletlánc frisshús, tojás, 65 alapvető tejtermék t...
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) egy, a közelmúltban végzett kutatását ismertette húsvét előtt Kasza Gyula, a Nébih osztályvezetője...
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű termékekről szóló üzenetet elj...
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret – közölte lapunkkal a M...
Tovább bővíti magyar beszerzésű termékei körét az Aldi Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Betéti Társaság, az áruházlánc ugyanis az alapvető tejterm...
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) szeptember 7-én közleményben hívta fel a figyelmet arra, hogy egy meghatározó német kiskereskedelmi csoport – a...
Kizárólag magyar beszállítóktól származó, száz százalékban magyar eredetű sertés- és marhahúst fogalmaznak októbertől állandó kínálatukban az Aldi mag...
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) felhívását követően az ALDI állandó kínálatában* csak magyar frisshúst fog árulni. Mint Győrffy Balázs, a NAK el...
A magyar gazdák sorsa a vásárlók kezében van – szögezte le a jubileumi XV. Coop Rally beharangozó budapesti sajtótájékoztatóján Nagy István agrárminis...
Ez év végére várhatóan eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – közölte Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető...
A magyar termékek vásárlásával sok ezer magyar család boldogulását támogatja mindenki, valamint hozzájárulhat az itthoni munkahelyek védelméhez, a mag...
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány újratöltve folytatódik – közölte Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a kampány folyta...
Az ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció: a Magyar Termék Nonprofit Kft.,...
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Aldi vezetőivel egyeztetett október első felében arról, hogy az kiskereskedelmi láncnál növeljék tovább a mag...
A tudatos fogyasztói döntések, a hazai termékek vásárlása azon túl, hogy a nemzetgazdaságot erősíti és védi, sok ezer család megélhetését is biztosítj...
A magyar termék választásával Magyarország gazdaságát erősítik a vásárlók, biztosítják a családok megélhetését és hozzájárulnak a klímavédelemhez is –...
„Válaszd a hazait!” elnevezéssel indít kampányt a kormány a belföldi előállítású termékek népszerűsítésére – mondta augusztus végén Dunaharasztiban az...
Már most is jelentős, de szervezettséggel tovább növelhető a hazai élelmiszerek aránya a kiskereskedelmi láncok üzleteiben, többek között erről is egy...
Napokon belül kampányt indít a kormány a magyar termékek népszerűsítésére – közölte a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára augusztus 2...
Július közepétől a pultból kínált baromfi-, juh- és kecskehús esetében is fel kell tüntetni a származási országot, a csomagolatlan formában árusított...
Alapvetően száraz, napos idő vár Magyarországra hétvégén, fátyol- és gomolyfelhőkkel súlyosbítva.
Idén is lehetőség lesz az Egységes Kérelem és az eGN parcella adatainak szinkronizálására.
Az aszály miatt az előzetes becslésnél jóval alacsonyabb lesz az idei kukoricatermés.
Magyar gazdák szabálytalanságait is bemutatja az Európai Számvevőszék uniós források felhasználásáról szóló 2023. évi jelentése.
Éder Tamás szerint az a meglepetés, hogy ilyen központi terhek mellett az élelmiszerek és a nem alkoholos italok árszintje csak 2023-ban érte el az EU-s átlagot.