Nielsen: 1260 milliárd forintot költöttünk gyártói élelmiszerre
A gyártói márkák és a diszkont üzletek voltak a legnépszerűbbek a kiskereskedelemben 2018-ban a Nielsen 90 élelmiszer- és 80 háztartási vegyiáru- és s...
A gyártói márkák és a diszkont üzletek voltak a legnépszerűbbek a kiskereskedelemben 2018-ban a Nielsen 90 élelmiszer- és 80 háztartási vegyiáru- és s...

Az idei fokhagyma szezont változó kereskedelmi dinamika, egyenetlen kínálat és árnyomás jellemzi, amit legnagyobb mértékben a kínai fokhagyma befolyásol.
2025-ben a mezőgazdaság kibocsátása 4,4 ezer milliárd forint felett alakult, ez 6,2%-kal több az egy évvel korábbinál.
A forrást a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program Plusz keretéből nyerték el.
Az elmúlt időszakban az intenzívebben terjedő gombakórokozók miatt minőségi problémákkal is számolni kell a kukoricatermesztésben.
Többnyire erősen felhős vagy borult idő várható, időszakos vékonyodás, szakadás egyre inkább csak északkeleten fordulhat elő