Fel van adva a lecke a magyar élelmiszergyártóknak: ezt meg kell ugraniuk
Egyre több fogyasztói igényt kell kielégítenie a gyártóknak, közben pedig a környezetvédelemre is egyre jobban kell odafigyelniük.
Egyre több fogyasztói igényt kell kielégítenie a gyártóknak, közben pedig a környezetvédelemre is egyre jobban kell odafigyelniük.
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft.
A vállalat növelné a hazai gyümölcsjoghurtok arányát a magyar piacon, új termékei bevezetését pedig fatelepítéssel is támogatja.
A feladat nem lesz egyszerű, hiszen hatékonyságnövelő beruházásokra van szükség, ami az elmúlt 10-20 évben elmaradt a magyar élelmiszeriparban.
Nagy a potenciál a gyümölcsjoghurtokban, hiszen jelenleg több száz vagy akár ezer km-es távolságból érkező importtermékek vannak fölényben, a piaci arányuk meghaladja a 80%-ot.
A Nagisz újabb pulykatelepet ad át 2022. augusztus harmincadikán a Nádudvari Sőreháton.
Több leányvállalat megalapításár is tervezi a nádudvari KITE.
A világ élvonalába tartozó fajtákat kínál a KITE.
Korszerű talajművelési és vetési technológiák.

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Az ENSZ 2026-ot a legelőknek és a pásztoroknak és az ő kiemelt szerepüknek dedikálja.
Az ÖMKi aktuális kísérleti eredményeik alátámasztják a csökkentett művelésen alapuló ökológiai mezőgazdaság előnyeit.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.