Ötödik alkalommal szervezi meg a Lidl Magyarország azt a sikeres, edukációs céllal életre hívott, „Egészségesen az iskolapadban!” elnevezésű programját, amire az idén általános és középiskolások nevezhetnek – közölte az üzletlánc lapunkkal.
A tájékoztatás szerint a megmérettetésen izgalmas feladatokban vehetnek részt a tanulók, a legsikeresebbekre pedig nagy értékű nyeremények várnak – közölték a szervezők, hozzátéve: a feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.
A Lidl Magyarország 2015-ben indította útjára az Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű kezdeményezését, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel is. Az ötéves hagyománnyal bíró, oktató célzatú program most a 6-8. osztályos diákokat és a középiskolásokat kívánja megszólítani játékos formában, bevonva a szülőket is a programba.
Az október 5.-30. között zajló versenyen az általános iskolások egy izgalmas, színes online tudáspróbán vehetnek részt. A vállalat kíváncsi a tápanyagokkal és összetevőkkel, a főzéssel és a konyhai trükkökkel, valamint a tudatos táplálkozással kapcsolatos már meglévő ismereteikre. A megmérettetés sikeréhez az áruházlánc fenntarthatósági oldalán található számos információ található meg, ami segíti a helyes megoldások megtalálását.
A kisiskolások mellett a középiskolások egy igazán trendi social média kihíváshoz csatlakozhatnak. „A Fald a színeket!” elnevezésű aktivitás lényege, hogy a kihíváshoz csatlakozók készítsenek el két egészséges fogást a napi menüjükből, de azt minél színpompásabb formában! A közös szórakozás és a hasznos információk megszerzése mellett értékes nyeremények is várják a fiatalokat.
„A társadalmi felelősségvállalási programunk szerves része az egészséges táplálkozás és az egészségtudatos életmód előmozdítása, támogatása. Fontosnak tartjuk, hogy már egészen fiatal kortól felhívjuk a figyelmet erre, ugyanakkor törekedtünk arra is, hogy mindezt a lehető legkönnyedebb formában tegyük. Célunk, hogy a diákok élvezettel, játékosan bővíthessék ismereteiket és hozzájáruljunk ahhoz, hogy felelősen gondolkodó, tudatos felnőttekké váljanak.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a programról szólva.
Az ismertetés emlékeztet: az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 185 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 7000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.