Business Superbrands díjat nyert a BASF Hungária (x)

Agro Napló
A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a BASF Hungária Business Superbrand minősítést kapott, így bekerült a legsikeresebb márkák „klubjába”.

 

A 2009-ben immár ötödször indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók és üzleti partnerek számára is ismert márkacsoport tagjaként öregbíthetik hírnevüket.



„A Business Superbrands díj komoly elismerést jelent. Megtisztelő számunkra, hogy miután 2008-ban Agrodivíziónk elnyerte a Superbrands díjat, idén cégünk egésze, azaz valamennyi üzletág eredményét is kimagaslónak ítélte a zsűri. Büszkék vagyunk a Business Superbrands díjra, hiszen a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a kiváló teljesítményt folyamatosan, válság idején is fenntartsuk, ügyfeleink mindig a legmegbízhatóbb partnerként tartsanak bennünket számon. A BASF Hungária, „A Vegyipari Vállalat” hazai leányvállalata minden dolgozója megfelelt e kihívásnak, a díjra valamennyi munkatársunk büszke lehet.” - nyilatkozta Dr. Herbert Fisch, a BASF Hungária ügyvezető igazgatója.



„Örömmel tölt el bennünket, hogy a Magyarországon immár öt éve létező Superbrands státusz mára a márkaépítés igazodási pontjává vált” – hangsúlyozta Wiszkidenszky András a Superbrands Magyarország igazgatója.



„A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és márka egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban is marad – tette hozzá Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke.





A BASF Magyarországon:

A BASF Hungária Kft. a BASF AG leányvállalataként Magyarország jelentős vegyipari cégei közé tartozik. 1991 óta önálló kereskedelmi vállalatként működik. 2006-ban történt a Degussa építőipari kemikália üzletágának akvizíciója, ezt követően a hazai érdekeltség immár BASF Hungária Kft. Építési vegyianyag divíziójaként folytatja üzleti tevékenységét. A cégcsoport harmadik hazai vállalata, a solymári Elastogran Kemipur Poliuretán System Kft. termelő tevékenységet is folytat. A BASF három hazai leányvállalata jelenleg 137 főt foglalkoztat. A BASF Magyarországon 2008-ban 204,5 millió eurós árbevételt realizált, mely 2007-hoz képest 10 %-os növekedést jelent.



További információk a BASF magyarországi tevékenységéről a www.basf.hu internetes címen érhetők el.





A Business Superbrands 2009 státuszról

A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A Business Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük van részt venni a Business Superbrands 2009 Programban.



Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.



A Superbrands szervezetről, hátteréről, nemzetközi vonatkozásairól bővebben: www.superbrands.hu









A Business Superbrands Bizottság tagjai 2009-ben

Dr. Babai László elnök Orvosi és Egészségügyi Vállalkozások Országos Szövetsége

Dr. Bauer András tanszékvezető egyetemi docens Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet

Dr. Bienerth Gusztáv elnök American Chamber of Commerce

Bogdanovits László főtitkár Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetsége

Dr. Csikai Miklós elnök Magyar Agrárkamara

Gyuris Dániel alelnök Magyar Bankszövetség

Kázmér Judit elnök Magyar Lapkiadók Egyesülete

Dr. László Géza alelnök Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület

Lőrincze Péter alelnök Trigránit

Dr. Lukács János elnök Magyar Könyvvizsgálói Kamara

Mehrli Péter elnök Magyar Ingatlanszövetség

Németh Attila elnök Magyar Gépgyártók Országos Szövetsége

Palkovics Péter alelnök Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Radetzky Jenő elnök ICC Nemzetközi Kereskedelmi Kamara Magyar Nemzeti Bizottsága

Címlapkép: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!