MENÜ

BASF agrodivízió - kereskedõi partnertalálkozó

Oldalszám: 38
2014.03.24.

A VAM Design Centerben a BASF Hungária Kft. agrodivíziója ez év január végén kereskedõi partnertalálkozót szervezett „Irányok 2009 – Konferencia a partnerségrõl” címmel. A fórum célja az volt, hogy bemutassa a BASF stratégiáját, alternatívákat kínáljon a közös fejlõdésre, valamint innovatív megoldásokat ismertessen a résztvevõkkel, válaszul a jelen gazdasági helyzetre.

 





A hivatalos megnyitó és köszöntõ után – amelyet Kõrös Gyula marketing vezetõ és Horváth Róbert kereskedelmi vezetõ tartott – Christoph Wegner, a BASF Agro-csoport kelet-európai régióvezetõjének elõadását hallhatták az érdeklõdõ egybegyûltek. Az elõadásában részletesen elemezte a világgazdasági válságot és annak jövõbeni kihatásait nemcsak a BASF, hanem a kereskedõk és termelõk szemszögébõl is vizsgálva a problémákat. Rácz Róbert, az agrodivízió magyarországi vezetõje a magyar mezõgazdaság lehetõségeit foglalta össze a jelenlegi gazdasági környezetben. Elõadásában kifejtette: megfelelõ stratégiával, valamint összefogással szerencsés módon átvészelhetõ az elkövetkezõ idõszak.



A BASF folytatja eddig választott stratégiáját, a folyamatos újítást, így szolgálva a magyar mezõgazdasági termelõket.

Az idei évben 7 új terméket hoz a magyar piacra a BASF magyar leányvállalatának agrodivíziója, ezt a következõ 2 évben még 5 új termék követi.



Kõrös Gyula marketingvezetõ elõadásában arról beszélt, hogy mit tesz a BASF, milyen fejlesztéseket vezet be az idén a partnerség szolgálatában, valamint bemutatta a 2009-es év egyik legnagyobb agrodivízíós büszkeségét, a megújított Technológiai Kézikönyvet. Horváth Róbert kereskedelmi vezetõ záróelõadásában bemutatta a vendégeknek a hatékonyabb munkavégzés érdekében átalakított és kibõvített értékesítési csapat új szerkezetét.

 


 





Bõvebb információ: http://www.agronaplo.hu/hirek/2110