Nemzetközi kiállításokon mutatkozhatnak be a magyar áruk

Agro Napló
Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti önálló standdal a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum – adta hírül a szervezet.
A 2018-as magyar stand a ProWein kiállításon, fotó: AMC

A 2019. március 17-20. között Londonban megrendezett International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon először, míg a 2019. március 17-19. között zajló düsseldorfi ProWein Nemzetközi Bor és Szeszesital Szakkiállítás Spirit szekciójában hat év kihagyás után, a tavalyi évtől szervez újra rendszeres megjelenést az AMC.

Először jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszeripari, ital és csomagolástechnikai rendezvényén, az International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon. A magyar standot Belánszky-Demkó Zsolt az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, Szalay-Bobrovniczky Kristóf az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, valamint Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese nyitotta meg.

A londoni részvétel 9 magyar kiállítónak biztosít lehetőséget, hogy 102 négyzetméteren bemutathassák termékeiket a látogatóknak. A standon elsősorban füstölt termékeket, szalámikat, hidegen sajtolt olajokat, szarvasgombás ínyencségeket és gyógyteákat kínálnak a szakmai látogatóknak. A megjelenés hasznos információkat és tájékozódási lehetőségeket is biztosít a BREXIT piaci következményei iránt érdeklődő vállalkozások számára - hívta fel a figyelmet közleményében az AMC.

A korábbi években a kiállítás 15 ezer négyzetméteres területén, 59 országból, 1350 kiállító mutatta be, kóstoltatta termékeit, a 111 országból érkezett 27 ezer szakmai érdeklődőnek.

A düsseldorfi ProWein az italszakértők találkozóhelye, ahol kiállítóként öt kontinens borászai és szeszesital gyártói, valamint a világ exportőrei és importőrei mutatkoznak be. A kínálatban egyszerre jelenik meg a csúcsminőség és a kedvező árú italok választéka, a borászati – és a kevert italok eszközei, továbbá a szolgáltatói szektor. A rendezvényen az Agrármarketing Centrumot Ondré Péter ügyvezető képviseli.

A 2019-es Prowein kiállításon az Agrármarketing Centrum standján négy pálinkafőző és forgalmazó cég mutatja be és kóstoltatja termékeit egy 43 m2-es közösségi standon, a kiállítás Spirit szekciójában.

A szeszesital párlatok nemzetközi piacára meglehetősen nehéz bekerülni, amelyhez hosszú évek szisztematikus építkezése és állandó minőségű, prémium kategóriás termékekre van szükség. A magyar pálinkagyártók szerint nemzeti párlatunkra egyre nagyobb az érdeklődés, ezért mindenképpen indokolt évről-évre részt venni Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállításán. A ProWein Düsseldorfon 2018-ban 61 ország 6700 kiállítója vett részt.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!