Megújult szupermarkettel erősít Budapesten a Reál

Agro Napló
Egymilliárdból korszerűsített szupermarketet adott át a Reál Hungária Kft. Budapesten, amellyel 50 új munkahelyet létesítettek.
Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd

Egyre inkább garantálja a magyar termék a minőséget, ehhez a Reál üzlethálózat kínálatával nemcsak az arcát, hanem az infrastruktúrát is biztosítja - mondta Nagy István agrárminiszter a Reál Alfa szupermarket átadásán, Budapesten.  A miniszter szerint szükséges a vásárlói tudatosság erősítése annak érdekében, hogy egyre többen keressék az üzlet kínálatában is megjelenő, magyar termelőktől származó termékeket, amelyek frissek és biztonságosak.

Nagy István elmondta, a minisztérium azt szeretné, hogy minél többen vásároljanak jó minőségű magyar terméket. Hozzátette, ennek elősegítésére hozták létre a nemzeti termékvédjegyet. A miniszter reméli: az üzlet példája és sikere ösztönzi, hogy több hasonló nyíljon, és még több vásárló legyen elkötelezett a magyar termékek iránt.

Kujbus Tibor, a Reál Hungária Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a 11. kerületben található ingatlanjuk átalakítására, korszerűsítésére egymilliárd forintot fordítottak. A szupermarkettel 50 munkahelyet teremtettek, mintegy 150 millió forintos árukészlettel indulnak - tette hozzá.

Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Reál 2001-ben alakult, az üzletlánc az ország keleti régiójában a legerősebb. A cégcsoport összefogással jött létre és az ország több régiójában csatlakoztak hozzá cégek.

Az átadott szupermarketről elmondta, hogy eredetileg 1994-ben nyitott mintegy 6500 négyzetméteren. A Reál Kft. 2011-ben vásárolta meg az ingatlant, amelyben logisztikai központot hozott létre. A logisztikai központ Biatorbágyra költözött, így a létesítményt a modern igényeknek megfelelő szupermarketté alakították. A szupermarketben mintegy 15 ezer terméket kínálnak, ezen belül több mint 500 féle bort.

Simicskó István, a 11. kerület fideszes országgyűlési képviselője hangsúlyozta, a 21. században zajló globalizációban a magyar kereskedelem is átalakult, egyre fontosabbá vált az értékek megőrzése. A Reálnak köszönhetően pedig lehetőséget kapnak a magyar termelők arra, hogy kínálatukkal javítsák az ellátás színvonalát - tette hozzá.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!